نفت / شناسه خبر: 40435 / تاریخ انتشار : 1400/1/24 14:27
|

عرضه نفت شیل آمریکا در مه ۲۰۲۱ افزایش می‌یابد

اداره اطلاعات انرژی آمریکا برآورد کرد که تولید نفت خام آمریکا در ماه مه ۱۳ هزار بشکه در روز افزایش می‌یابد و به ۷ میلیون و ۶۱۰ هزار بشکه در روز می‌رسد.

نفتی ها /خبرگزاری رویترز، اداره اطلاعات انرژی آمریکا (EIA) انتظار دارد که تولید نفت این کشور از هفت میدان نفتی بزرگ شیل، در ماه مه ۱۳ هزار بشکه در روز افزایش یابد و به ۷ میلیون و ۶۱۰ بشکه در روز برسد، با این افزایش، تولید نفت خام این منطقه برای سومین ماه پیاپی بیشتر می‌شود.

این نهاد در برآورد ماهانه خود اعلام کرد: بیشترین افزایش تولید در حوزه پرمین، بزرگترین حوزه تولید نفت شیل در آمریکا خواهد بود، انتظار می‌رود تولید نفت این حوزه ۵۲ هزار بشکه در روز افزایش یابد و به ۴ میلیون و ۴۷۰ هزار بشکه در روز – یعنی بالاترین رقم از آوریل ۲۰۲۰ - برسد.

تولیدکنندگان نفت آمریکا با بهبود قیمت آن در حال افزایش تدریجی تعداد دکل‌های حفاری‌ هستند، این در حالی است که بهبود کند تقاضا و فشار سرمایه‌گذاران برای کاهش بدهی مانع تعجیل شرکت‌های نفتی برای افزایش تولید شده است.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود که تولید گاز طبیعی از حوزه‌های اصلی شیل در ماه مه، یک میلیون فوت مکعب در روز کاهش یابد و به ۸۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون فوت مکعب برسد.

تولید گاز آمریکا در دسامبر ۲۰۱۹ به بالاترین رقم آن یعنی ۸۶ میلیارد و ۹۰۰ میلیون فوت مکعب در روز رسیده بود.

این نهاد اعلام کرد که تولیدکنندگان نفت شیل در ماه مارس ۴۶۴ چاه حفاری و ساخت ۶۴۱ چاه را تکمیل کرده‌اند./ایلنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/40435

کلیدواژه

اطلاعات انرژی آمریکا

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها