نفت / شناسه خبر: 39382 / تاریخ انتشار : 1399/8/5 13:59
|

قادری: تحویل نفت در ازای انجام پروژه های عمرانی در شرایط تحریم مفید است

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فروش نفت در قبال اجرای پروژه های عمرانی را برای شرایط تحریم مفید دانست و تاکید کرد که باید زمینه سوء استفاده در این کار از بین برود.

نفتی ها /یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی فروش نفت در قبال اجرای پروژه های عمرانی را برای شرایط تحریم مفید دانست و تاکید کرد که باید زمینه سوء استفاده در این کار از بین برود.

جعفر قادری اظهار کرد: اینکه بخواهیم به ازای انجام پروژه‌های عمرانی به پیمانکاران نفت بدهیم اقدام مثبتی است به خصوص که در شرایط فعلی ما امکان فروش نفت را نداریم و اگر این اتفاق بیفتد امکانی برای اجرای پروژه‌ها فراهم می‌شود.

وی درباره چگونگی جلوگیری از بروز فساد در این امر گفت: در اینجا ما می خواهیم نفت را به پیمانکار بابت کاری که انجام می دهد بدهیم، این اشکالی ندارد و زمینه ای برای بروز فساد نیست. زمانی نفت را به دستگاه ها به جای پول می دادند، این بود که مشکل ایجاد می کرد اما حالا سرمایه گذار بابت انجام یک پروژه نفت تحویل می‌گیرد که می‌تواند آن را در داخل یا خارج بفروشد.

نماینده مردم شیراز در مجلس خاطرنشان کرد: البته چنین پیشنهادی هنوز به صورت رسمی در کمیته اصلاح ساختار کمیسیون بودجه مطرح نشده اما پیشنهاد خوبی است به شرط اینکه اجازه سوء استفاده داده نشود و جلوی مسائل حاشیه‌ای گرفته شود.

ایسنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39382

کلیدواژه

برنامه و بودجه

مجلس شورای اسلامی

کمیسیون

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها