نفت / شناسه خبر: 39310 / تاریخ انتشار : 1399/7/20 14:46
|

طوفان دلتا باعث بزرگترین تعطیلی تولید نفت آمریکا در ۱۵سال اخیر شد

طوفان قدرتمند دلتا باعث بزرگترین تعطیلی بخش انرژی آمریکا در خلیج مکزیک در ۱۵ سال اخیر شد. اغلب چاه‌های دریایی نفت و حدود دو سوم تولید گاز طبیعی این منطقه به علت طوفان تعطیل شدند.

نفتی ها /به نقل از رویترز، طوفان قدرتمند دلتا باعث بزرگترین تعطیلی بخش انرژی آمریکا در خلیج مکزیک در ۱۵ سال اخیر شد. اغلب چاه‌های دریایی نفت و حدود دو سوم تولید گاز طبیعی این منطقه به علت طوفان تعطیل شدند.

طبق اعلام مرکز ملی طوفان آمریکا، سرعت بادهای طوفان دلتا به ۱۱۰ مایل در ساعت می‌رسد و از سمت کامبه به سوی لوئیزیانا در حرکت است.

دلتا باعث تعطیلی ۱.۶۹ میلیون بشکه در روز از تولید نفت آمریکا شد که این معادل ۹۲ درصد تولید نفت منطقه خلیج مکزیک است. این بیشترین میزان تعطیلی تولید نفت از سال ۲۰۰۵ تا کنون است. در آن سال طوفان کاترینا بیش از ۱۰۰ چاه نفت دریایی را ویران کرد و تولید نفت این منطقه برای ماه‌ها مختل شد.

کارگران ۲۸۱ مورد از تأسیسات نفتی دریایی خلیج مکزیک از منطقه تخلیه شدند و تولیدکنندگان ۱۴ مورد از تأسیسات حفاری سیار را از منطقه خط سیر عبور طوفان خارج کردند.

طبق اعلام مرکز ملی طوفان آمریکا سرعت باد در مرکز این طوفان به ۱۶۰ مایل در ساعت رسیده است که این نشان از قدرت و بزرگی این طوفان دارد./مهر

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39310

کلیدواژه

تعطیلی بخش انرژی آمریکا

طوفان دلتا

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها