نفت / شناسه خبر: 39133 / تاریخ انتشار : 1399/6/24 15:00
|

ویدیو/نفتکش چراغ خاموش، ایرانی است؟

بنا به نه گزارش این شرکت ردیابی دریایی تانکر ترکرز، روی نام و شماره کشتیرانی بین‌المللی این نفتکش رنگ زده‌شده و با نام جدید هانی ماموریت خود را انجام داده است.

نفتی ها /صبح امروز شرکت ردیابی نفتکش‌ها "تانکر ترکرز"، با انتشار یک رشته‌توییت و ویدیو ادعا کرده است که  نفتکش حامل دو میلیون بشکه میعانات گازی‌ای که دیروز در حال تخلیه محموله خود در بندر خوزه ونزوئلا بود ایرانی است.
در ادامه این خبر آمده است که  احتمالا این نفتکش با ردیاب خاموش و تغییر نام به این بندر رسیده است و  مسیر طولانی جنوب آفریقا را طی کرده ‌ تا به این بندر رسیده است.

برای دیدن ویدیو اینجا کلیک کنید.

در ادامه اما آنچه رسانه‌های خارجی به آن اشاره می‌کنند این است که، این نفتکش به احتمال زیاد در طول مسیر ردیاب_ماهواره‌ای خود را خاموش کرده و مشخصات اصلی آن نیز از روی کشتی حذف شده است و با اسم جدیدی وارد بندر خوزه ونزوئلا شد.
بنا به گزارش این شرکت ردیابی دریایی، روی نام و شماره کشتیرانی بین‌المللی این نفتکش رنگ زده‌شده و با نام جدید "هانی ماموریت خود را انجام داده است.
از سویی دیگر در حالی که چهار روز قبل هم  سایت ردیابی کشتی‌ها گزارش داد بود که سه کشتی ایرانی با پرچم جمهوری اسلامی از بندرعباس به مقصد ونزوئلا حرکت کرده‌اند؛ بنابر گزارش‌های منتشر شده نفتکشی که روز یک‌شنبه در بندر خوزه ونزوئلا تخلیه محموله دو میلیون بشکه‌ای میعانات گازی را آغاز کرد در شمار سه نفتکش مورد اشاره نبوده است.
همچنین شرکت ردیابی نفت تنکر‌ترکرز اعلام کرده است  که به نظر می رسد این نفتکش خالی نیست و بالاتر بودن سطح آن از سطح دریا نسبت به سایر نفتکش‌ها به دلیل آن است که به جای نفت خام سنگین، محموله سبک میعانات گازی به نام NGL را حمل می‌کند که البته نباید با LNG اشتباه گرفته ‌شود.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39133

کلیدواژه

تانکر ترکرز

بندر خوزه

شرکت ردیابی دریایی تانکر ترکرز

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها