نفت / شناسه خبر: 39113 / تاریخ انتشار : 1399/6/23 08:51
|

احتمال کناره گیری یکی از پیمانکاران اصلی ۲۸ مخزن قوت گرفت

خبر می‌رسد یکی از اصلی ترین و مطرح ترین پیمانکاران برنده مناقصه در ۲۸ مخزن این روزها در تلاش برای کناره گیری از پروژه مذکور است.

نفتی ها /خبر می‌رسد یکی از اصلی ترین و مطرح ترین پیمانکاران برنده مناقصه در ۲۸ مخزن این روزها در تلاش برای کناره گیری از پروژه مذکور است.
این پیمانکار که حداقل توسعه ۲ میدان محوری در طرح توسعه  ۲۸ مخزن مناطق نفت خیز جنوب را برعهده دارد به دلیل مشکلات مالی ناشی از افزایش قیمت ارز و روند صعودی نرخ تجهیزات و خدمات خواستار کناره گیری از پروژه گردیده است.
این درحالی است که شرکت ملی نفت تا کنون علی رغم افزایش قیمت‌ها، مذاکره ای برای افزایش قیمت در پروژه های توسعه ای نداشته و به گوش می‌رسد طی ۵ ماه گذشته پرداختی مشخصی نیز به پیمانکاران نداشته است. هر چند که نباید فراموش کرد پیمانکار مذکور از جمله مجموعه هایی بوده که به نسبت دیگر پیمانکاران ۲۸ مخزن، وزارت نفت با آنان  همکاری بیشتری بالاخص در بخش مالی داشته است.
اگرچه دراین بین رقم پایین بودجه شرکت ملی نفت به نسبت سالهای گذشته از جمله دلایل این امر مطرح می‌گردد با اینحال باید دید پیمانکار مذکور که تصمیم خود را حداقل برای انصراف از توسعه یک میدان رسما اعلام نموده در نهایت چه تصمیمی برای توسعه این میدان‌ مطرح و معروف در لیست ۲۸ مخزن خواهد گرفت و درعین حال نفت برای تامین بودجه این پروژه ها چه خواهد کرد؟

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39113

کلیدواژه

شرکت ملی نفت

پیمانکاران برنده مناقصه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها