نفت / شناسه خبر: 39104 / تاریخ انتشار : 1399/6/22 08:33
|

حال پیمانکاران نفت و پتروشیمی خوب نیست!

افزایش بی رویه قیمتها در سالجاری این روزها موجب شده تا حال پیمانکاران نفتی و پتروشیمی خوب نباشد.

نفتی ها /افزایش بی رویه قیمت‌ها در سال‌جاری این روزها موجب شده تا حال پیمانکاران نفتی و پتروشیمی خوب نباشد.
پیمانکارانی که از سوی کارفرما مکلف به حفظ کیفیت کار ارائه شده هستند و از سویی دیگر کارگران خواستار افزایش حق و حقوق و امکانات خود در سالجاری و حفظ روال پرداخت به موقع حقوق و مزایای خود می‌باشند.
در برخی از پروژه ها برخی از پیمانکاران تاخیر در اجرای پروژه را راه حل وضعیت موجود دیده اند و در تلاشند تا با وقت کشی بیشتر و امید به آینده قیمت تمام شده پروژه را در جهت ضرر کمتر کاهش دهند. برخی دیگر نیز به دنبال پروژه ای جدید هستند تا با دریافت پیش پرداخت، ضرر ناشی از پروژه امضا شده خود در سال قبل را جبران کنند.
برخی دیگر در حال مذاکره با کارفرما در تلاش برای افزایش قیمت قرارداد خود هستند که اغلب هنوز موفق به این افزایش قیمت نشده اند. اما دراین بین به اذعان کارشناسان دود این وضعیت بیشتر در چشمان صنعتی می‌رود که توسعه به موقع آن از ضرورت‌های اصلی کشور محسوب می‌گردد.
در این بین به نظر می‌رسد مسوولان نفت و پتروشیمی این‌روزها باید به فکر حل مشکلی باشند که بسیاری از پروژه های این صنعت را تحت الشعاع قرار داده و هنوز نیز با حل نشدن مشکلی اصلی، بر دغدغه ها افزوده است.
چراکه نباید فراموش کرد ضرر پیمانکار قطعا در بخش‌هایی چون نیروی انسانی و تاخیر در اجرای کار بیشتر مشخص خواهد شد که در هر دو صورت این مدیران نفت و پتروشیمی هستند که متضرر خواهند شد. انچه امروز مشخص است حال اکثر پیمانکاران نفت و پتروشیمی خوب نیست و باید فکر جدی به حال آنان کرد!

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/39104

کلیدواژه

پیمانکاران نفت و پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها