نفت / شناسه خبر: 38652 / تاریخ انتشار : 1399/4/15 11:46
|

علت وقوع حادثه دیروز پتروشیمی کارون فاش شد

مدیرعامل پتروشیمی کارون گفتگو با خبرنگار"نفتی‌ها" خطای انسانی را عامل اصلی وقوع این حادثه دانست.

نفتی ها /صدیق‌زاده، مدیرعامل پتروشیمی کارون در گفتگو با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری "نفتی‌ها" خطای انسانی را عامل اصلی بروز حادثه نشت گاز کلر در این مجتمع دانست و گفت: این عملیات نباید درساعت ظهر و گرمای شدید هوا دراین منطقه انجام می‌گرفت و باید کار به ساعات پایانی روز که هوا رو به خنکی است موکول می‌شد.
صدیق زاده، با بیان این که اگر این عملیات نزدیک به غروب انجام داده شده بود، شاهد این اتفاق که ممکن بود تبعات جانی و مالی جبران ناپذیری داشته باشد، نبودیم افزود:بخش فنی سایت باید به این موضوع توجه می‌کرد که متاسفانه سهل انگاری ای در این بخش صورت گرفته  است.
 این در حالی است که دوشنبه همین هفته قرار است سایت تولید هایفو، هیدروژن و منو اکسید کربن با حضور ربیعی،مدیر عامل هلدینگ خلیج فارس و  چند تن از مدیران دیگر درمجتمع پتروشیمی کارون برگزار شود که  ضرورت توجه بیشتر مدیران این مجتمع را نسبت به عملکرد نیروی انسانی فعال دراین شرکت را دو صد چندان می‌کند.

پست الکترونیکی نفتی‌ها به نشانی naftiha.ir@gmail.com برای دریافت نقطه نظرات، پیشنهادها، انتقادها و شکایات شما به عنوان پل ارتباطی این پایگاه خبری – تحلیلی با شما مخاطبان عزیز، در دسترس قرار دارد که شما مخاطبین عزیز نفتی ها می‌توانید از این طریق با ما در ارتباط باشید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/38652

کلیدواژه

حادثه دیروز پتروشیمی کارون

مدیرعامل پتروشیمی کارون

نشت گاز کلر در پتروشیمی کارون

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها