نفت / شناسه خبر: 27839 / تاریخ انتشار : 1398/11/29 11:54
|

تولیدکنندگان داخلی تجهیزات پتروشیمی خوش قول باشند/ نگران کیفیت تولید داخل نیستیم

مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بیان اینکه از بابت قیمت و کیفیت تولیدات داخلی نگرانی نداریم گفت: تولیدکنندگان داخلی باید نسبت به تعهدات زمان تحویل تجهیزات و کالا متعهد باشند...

نفتی ها /مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بیان اینکه از بابت قیمت و کیفیت تولیدات داخلی نگرانی نداریم گفت: تولیدکنندگان داخلی باید نسبت به تعهدات زمان تحویل تجهیزات و کالا متعهد باشند و فقط در این زمینه نگرانی‌هایی وجود دارد.

صفرعلی بابایی، مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی در نمایشگاه تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی اظهار داشت: مطالعات احداث یک پروژه اولفینی به ظرفیت یک میلیون تن به زودی در بندر امام آغاز می‌شود.

وی افزود همچنین اسناد مناقصه یک واحد HDPE در ممسنی یا بروجن در آینده نزدیک انجام می‌شود.

بابایی گفت: محوطه‌سازی پروژه ابن سینای اندیمشک نیز آغاز شده و به دنبال نهایی کردن دانش فنی آن هستیم، همچنین امیدواریم تا یک ماه آینده تغییر فرآیند پروژه سنقر کرمانشاه در هولدینگ پتروشیمی خلیج فارس مصوب شود.

مدیر عامل شرکت مدیریت توسعه صنایع پتروشیمی با بیان اینکه 7 طرح پایین‌دستی در معاونت برنامه‌ریزی هلدینگ خلیج فارس نهایی شده که 4 طرح در حال اجرایی شدن است گفت: مشارکت بخش خصوصی در این طرح‌ها به دلیل نیاز به حجم پایین سرمایه‌گذاری میسر است. به طوریکه عمدتا طرح‌های پایین‌دستی با سرمایه‌های مورد نیازی در حدود 100 میلیون یورو برای سرمایه‌گذاری بخش خصوصی آماده و معرفی می‌شوند.

وی در خصوص استفاده از ظرفیت‌های تولید داخل در صنعت پتروشیمی گفت: از بابت قیمت و کیفیت محصولات تولید داخل نگرانی نداریم اما تولیدکنندگان داخلی باید به تعهد زمان تحویل تجهیزات و کالاهای مورد نیاز توجه بیشتری داشته باشند چرا که وقتی حجم پروژه‌های ارائه شده به سازندگان داخلی زیاد می‌شود، نمی‌توانیم در هر کارگاهی یک نماینده را جهت تنظیم برنامه زمانبندی و نظارت بر آن مستقر کنیم و این بخش خصوصی است که باید نسبت به تعهدات زمانی خود متعهد باشد.

تسنیم

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27839

کلیدواژه

تولیدکنندگان

پتروشیمی

توسعه صنایع

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها