پتروشیمی / شناسه خبر: 27498 / تاریخ انتشار : 1398/10/17 08:09
|

"نفتی‌ها" گزارش می‌دهد: غمگین ترین مرد پتروشیمی!

صبحی که روحانی به مناسبت روز پتروشیمی در جمع تعدادی از مدیران گزینش شده پتروشیمی قرار گرفت آنچه بیش از هر چیز دیگر در عکس‌ها به چشم می‌خورد خنده های حاکی از رضایتی بود که حاضران در جلسه داشتند.

نفتی ها /صبحی که رییس دولت تدبیر و امید به مناسبت روز پتروشیمی در جمع تعدادی از مدیران گزینش شده پتروشیمی قرار گرفت آنچه بیش از هر چیز دیگر در عکس ها و فیلم‌های منتشر شده به چشم می‌خورد خنده های حاکی از رضایتی بود که حاضران در جلسه تلاش داشتند بر چهره خود داشته باشند.

در حالی که همه سرمست از این جلسه و قرار گرفتن در جمع مدعوین رییس جمهور بودند یک نفر در گوشه دیگری از این شهر تنها و غمگین نشسته بود.
بزرگمردی که تمام مجموعه پتروشیمی کشور او را یگانه ناجی این صنعت ارزش آفرین دانسته و هر آنچه  از افتخارات در کلکسیون آن جای گرفته است را مدیون وی می‌دانند.
در روزی که یکی از مهم ترین خبرهای منتشره در فضای مجازی و رسانه ها تبریک روز پتروشیمی بود خبر دیگری که کمتر مورد توجه قرار گرفت محکومیت شبنم نعمت زاده به بیست سال زندان بابت تخلفاتی بود که در ارتباط با شرکت دارویی خود به آن متهم شده بود. اینگونه بود که مهم ترین روز پتروشیمی با غمی بزرگ بر قلب بزرگ‌ترین و پرافتخارترین مدیر دیروز، امروز و فردای تاریخ پتروشیمی ایران همراه شد.
و چه غم انگیزتر آن که از میان آن همه مدعوین مدیریتی که سرمست از حضور در کنار رییس جمهور بودند هیچکس یادی از نعمت زاده نکرد.
هرچند وقتی رییس دولتی که مدعی بود یک حقوقدان است نه سرهنگ یادی از رییس ستاد انتخاباتی خود نمی‌کند و وقتی وزیر نفت یار و رفیق همراه خود در چهل سال کابینه‌های مختلف را فراموش کرده ،از مدیران تازه به پست رسیده ای که بسیاری از آنان برای حفظ موقعیت خود حاضر به هر کاری هستند نمی‌توان انتظار وفاداری به نعمت زاده ای را داشت که این روزها همراهی با او هیچ امتیازی در بر ندارد.
بدون شک اگر شبنم نعمت زاده تخلفی مرتکب شده برخورد قانونی الزامی است که قوه قضاییه انجام خواهد داد. اما در روزی که  نعمت زاده به حکم پدر بودن و به دلیل حکم صادره برای دختر خود بدون شک غمگین و افسرده بود جا داشت مدعیان مرام و معرفت به مناسبت روز پتروشیمی او را تنها نگذارند که این تنهایی و دلتنگی موجب شود در روز گرامیداشت پتروشیمی او را غمگین ترین مدیر پتروشیمی بدانیم.
 
 

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27498

کلیدواژه

نعمت زاده

شیوه مدیریتی نعمت زاده

پتروشیمی

عملکرد مجتمع پتروشیمی

سوددهی پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار