نفت / شناسه خبر: 27322 / تاریخ انتشار : 1398/9/25 15:38
|

افت قیمت نفت در انتظار شفافیت بیشتر توافق تجاری چین و آمریکا

قیمت نفت در حالی که پس از تاثیر اولیه‌ای که اعلام توافق تجاری فاز یک بر بازارها گذاشت، سرمایه‌گذاران منتظر ارائه شفافیت بیشتری در مورد آن هستند، افت کرد.

نفتی ها /قیمت نفت در حالی که پس از تاثیر اولیه‌ای که اعلام توافق تجاری فاز یک بر بازارها گذاشت، سرمایه‌گذاران منتظر ارائه شفافیت بیشتری در مورد آن هستند، افت کرد.

روز دوشنبه، در حالی که پس از تاثیر اولیه‌ای که اعلام توافق تجاری فاز یک بر بازارها گذاشت، سرمایه‌گذاران منتظر ارائه شفافیت بیشتری در مورد آن هستند، قیمت نفت از رکود ۳ ماهه‌ای که در معاملات روز جمعه ثبت شده بود پایین آمد.  

تا ساعت ۱۰:۴۷ به وقت تهران، قیمت پیش‌خرید هر بشکه نفت خام برنت دریای شمال، بنچ‌مارک بین‌المللی قیمت نفت خام، ۲۲ سنت یا ۰.۳ درصد افت کرد و به ۶۵.۰۰ دلار رسید.

قیمت هر بشکه نفت خام نیمه سنگین تگزاس غرب آمریکا ۲۳ سنت یا ۰.۴ درصد افت کرد و به ۵۹.۸۴ دلار بازگشت.  

آمریکا و چین روز جمعه تنش‌های تجاری دیرینه خود را آرام کردند و اعلام کردند که به توافق تجاری فاز ۱ دست یافته‌اند. طی این توافق تعرفه‌های آمریکا در عوض آن‌چه مقامات آمریکایی جهش بزرگ در میزان خرید محصولات کشاورزی آمریکایی توسط چین، اعلام کردند، کاهش می‌یابد.  

مایکل مک‌کارتی، استراتژیست ارشد سی‌ام‌سی مارکتز، می‌گوید: به نظر می‌رسد تاثیر اولیه توافق تجاری فاز یک بر بازارها کامل شده است و ما برای ایجاد حرکت بیشتر در بازار نیازمند خبرهای جدید و جزئیات بیشتری در این رابطه هستیم.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27322

کلیدواژه

نفت

آمریکا

چین

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها