نفت / شناسه خبر: 27113 / تاریخ انتشار : 1398/8/28 16:16
|

اینفوگرافی/سهمیه بنزین خودروهای شخصی و عمومی چقدر است

در قالب طرح مدیریت مصرف سوخت کشور برای انواع سواری شخصی، موتورسیکلت، وانت، تاکسی‌ها، آمبولانس‌ها و سرویس مدارس سهمیه‌ بنزین ماهانه با قیمت هر لیتر ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده است.

نفتی ها /طرح مدیریت مصرف سوخت کشور از ساعت صفر روز جمعه (۲۴ آبان‌ماه) در کشور اجرایی شد و بر پایه آن توزیع بنزین در کشور برای انواع وسایل نقلیه از طریق کارت سوخت شخصی و براساس سهمیه تعیین‌شده انجام می‌شود. هدف از اجرای این طرح، کنترل مصرف سوخت با توجه به میانگین بالای مصرف سوخت در کشور، افزایش توان صادرات، مبارزه با قاچاق سوخت و اختصاص منابع حاصل از مدیریت مصرف سوخت به مردم به ویژه قشور ضعیف و کم درآمد به‌صورت مستقیم و نیز کاهش آلودگی هوا در کلانشهرها و شهرها است.

بر اساس پنج اطلاعیه صادرشده از سوی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران، در قالب این طرح برای انواع سواری شخصی، موتورسیکلت، وانت، تاکسی‌ها (شهری، بین‌شهری، ون، تلفنی و اینترنتی)، آمبولانس‌ها و سرویس مدارس سهمیه‌ سوخت ماهانه (بنزین با قیمت هر لیتر ۱۵۰۰ تومان) در نظر گرفته شده که در این اینفوگراف به شرح جزئیات این سهمیه شامل میزان و نحوه اختصاص سوخت پرداخته‌ شده است:

---

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/27113

کلیدواژه

مدیریت مصرف سوخت

سهمیه بنزین خودروهای شخصی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها