نفت / شناسه خبر: 26803 / تاریخ انتشار : 1398/7/21 13:15
|

امضای قرارداد ۲ پروژه لرزه‌نگاری پانیذ و باشت

۲ قرارداد لرزه نگاری میادین نفتی به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال با هدف شناسایی پهنه‌هایی در استان‌های کهگیلویه و بویر احمد و خوزستان امضا شد.

نفتی ها /۲قرارداد پروژه لرزه نگاری پانید و باشت امروز یکشنبه،‌ میان مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران و ۲ شرکت ایرانی به ارزش ۳ هزار میلیارد ریال به امضا رسید.

مدیریت اکتشاف شرکت ملی نفت ایران قرار است امسال قراردادهای مفصلی در بخش ژئوفیزیک و مغناطیس سنجی امضا کند که از میان پروژه های برنامه‌ریزی شده برای اجرا، قرارداد پروژه لرزه‌نگاری پانیذ به عنوان بزرگترین پروژه لرزه‌نگاری آبی– خاکی به ارزش قراردادی ۳ هزار میلیارد ریال با شرکت توسعه نفت و انرژی نگین آفاق کیش (تنکو) امروز امضا شد.

مدت زمان انجام پروژه لرزه‌نگاری پانیذ ۳۳ ماه خواهد بود و این پروژه در منطقه‌ای به وسعت ۲ هزار کیلومتر مربع و در پهنه شهرستان‌های شادگان، آبادان، ماهشهر و دارخوین انجام می‌شود. 

قرارداد پروژه لرزه نگاری دو بعدی باشت نیز در منطقه ای به وسعت ۵ هزارکیلومتر و با بودجه ای حدود ۱۴۰۰ میلیارد ریال در پهنه استان‌های کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان به مدت ۲۸ ماه میان مدیریت اکتشاف و شرکت عملیات اکتشاف نفت امضا شد.

همچنین تجهیز کارگاه‌ها و عملیات اجرایی مربوط به طرح‌های باشت و پانیذ از اوایل آذرماه امسال آغاز خواهد شد.

ایرنا

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/26803

کلیدواژه

لرزه نگاری میادین نفتی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها