نفت / شناسه خبر: 26647 / تاریخ انتشار : 1398/7/3 08:00
|

۹۱ درصد شرکت‌کنندگان در نظرسنجی امیدی به تعیین تکلیف میادین مشترک ندارند

بیش از ۹۱ درصد از مخاطبین امیدی به تعیین تکلیف میادین مشترک نداشتند و تنها ۸ درصد از مخاطبین به تحقق این وعده باور داشتند.

نفتی ها / ایران از منابع مشترک نفت و گاز قابل‌توجهی با کشورهای همسایه نظیر قطر، عمان، امارات متحده عربی، ترکمنستان، عربستان، کویت، عراق و هم‌چنین در جنوب دریای خزر برخوردار است که هر کدام شرایط متفاوتی دارند اما آن‌طور که وزیر نفت وعده داده تا انتهای دولت دوازدهم تکلیف تمام میادین مشترک مشخص می‌شود.
در راستای این وعده ، اما سایت تحلیلی خبری نفتی‌ها نظرسنجی هفته گذشته خود را به این وعده از وزیر نفت اختصاص داد و از مخاطبین خود خواست تا نظر خودرا درباره محقق شدن این وعده اعلام کنند و بگویند آیا وزارت نفت توان تعیین تکلیف میادین مشترک را تا پایان دولت دارد یا خیر.
در این میان اما نتیجه نظرسنجی هم قابل تامل از آب درآمد؛ بیش از ۹۱ درصد از  مخاطبین امیدی به  تعیین تکلیف میادین مشترک  نداشتند و تنها ۸ درصد از  مخاطبین به تحقق این وعده باور داشتند.

 

 

 


 نکته اینجاست که، از آنجا که عمر بیشتر مخازن نفتی دنیا به نیمه دوم خود رسیده است باید توجه ویژه ای به این وعده شود وظیفه ای که علی کاردر، معاون وزیر نفت چندی پیش اعلام کرد ایران نتوانسته تاکنون به آن جامعه عمل بپوشاند.
اما چیزی که بر همگان مبرهن است این است که مقایسه عملکرد وزارت نفت دولت دوازدهم با برنامه پیشنهادی وزیر نفت به مجلس در مرداد ۹۶ نشان می‌دهد که بخش قابل توجهی از این وعده‌ها هنوز اجرایی نشده و اتمام آن تا سال ۱۴۰۰ بعید به نظر می‌رسد.

شما مخاطبین عزیز همچنان میتوانید در این نظر سنجی شرکت کنید؛برای شرکت در این نظر سنجی میتوانید اینجا کلیلک کنید.
 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/26647

کلیدواژه

میادین مشترک نفت و گاز

وعده های زنگنه

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها