نفت / شناسه خبر: 15973 / تاریخ انتشار : 1398/4/12 08:00
|

بابک زنجانی در اقدامات منتقدان علیه زنگنه نقش دارد؟

چند وقتی است که بازار انتقادات نسبت به عملکرد وزارت نفت و شخص زنگنه بیشتر از روزهای قبل شده ، اما نکته اینجاست که وزیر نفت به جای شنیدن این انتقادات سعی دارد با تمرکز و بهانه قرار دادن بابک زنجانی...

نفتی ها /چند وقتی است که بازار انتقادات  نسبت به عملکرد وزارت نفت و شخص زنگنه بیشتر از روزهای قبل شده است،  اما نکته اینجاست که وزیر نفت به جای شنیدن این انتقادات سعی دارد با تمرکز و بهانه قرار دادن بابک زنجانی  و تهدیدهای اخیرش، صدای سایر منتقدینش را نیز خاموش کند .

درست در روزهایی که نوک تیز انتقادات به سمت وزرات نفت نشانه رفته و دیگر صدای نمایندگان مجلس هم درآمده و وزیر نفت هم تقریبا ماهی یک بار برای پاسخگویی به انتقادات نمایندگان به مجلس می‌رود، زنگنه می‌گوید که بیشتر این هجمه ها از  جانب بابک زنجانی ایجاد شده است؛ اما آیا دلیل تمام انتقادات وارده به این وزاتخانه تنها به دست زنجانی ایجاد شده؟ و آیا عملکرد زنگنه در این روزهای سخت تحریم به دور از  هر گونه اشتباهی بوده است؟

در واقع باید دید در روزهایی که دیگر شرایط اداره کشور به مانند روزهای برجام نیست، مدیران صنعت نفت چه کرده اند؟
بیشتر منقدین متفق القول‌اند که یکی از مشکلات بزرگ این روزهای صنعت نفت، عدم ریسک پذیری مدیران ، با وجود تاکید رئیس جمهور و معاون اول برای کنار رفتن این نسل از مدیران، اما محافظه کاران در این وزارتخانه به کار مشغول هستند و برای کمک به اقتصاد کشور، تنها در اتاق‌های خود نشسته و تحولات را مشاهده می‌کنند.

از سویی دیگر گروهی معتقدند که  با نزدیک شدن بایک زنجانی به فصل آخر و حکم اعدامش  ، نزدیکان متهم اصلی سعی کرده‌اند در طول این پنج سال از طرق مختلف برای وی زمان بخرند و به نظر می‌رسد سناریوی جدید این بازیگران انداختن توپ به زمین شرکت نفت و بانک مرکزی و طرح این ادعا است همکاری نکردن آنها در باز کردن حساب و اخیراً حساب مشترک، دلیل اصلی پرداخت نشدن پول بیت المال بوده است.

در همین راستا سایت تحلیل خبری نفتی‌ها، درنظر سنجی این هفته خود از  مخاطبینش خواسته تا بگویند چه اندازه با نظر وزیر نفت درمورد نقش بابک زنجانی در  اقدام علیه وی و وزرات نفت موافق هستند؟

برای شرکت در این نظر سنجی می‌توانید اینجا کلیک کنید.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/15973

کلیدواژه

زنگنه و ختلان

بابک زنجانی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها