نفت / شناسه خبر: 15856 / تاریخ انتشار : 1398/3/29 08:06
|

با کلنگ‌‌زنی‌ طرح‌های جدید در صنعت پتروشیمی موافقید؟

این روزها نه حالی برای صنعت نفتمان مانده تا بارش را ببندد و نه جانی برای صنعت پتروشیمی که طرح‌های ناتمامش را سروسامان بدهد، اما در این میان خبر از برگزاری مراسم‌های کلنگ‌‌زنی طرح‌های جدید پتروشیمی ...

نفتی ها /این روزها نه حالی برای صنعت نفتمان مانده تا بارش را ببندد و نه جانی برای صنعت پتروشیمی که طرح‌های ناتمامش را سروسامان بدهد، اما در این میان خبر از برگزاری مراسم‌های کلنگ‌‌زنی طرح‌های جدید پتروشیمی هوش از سر می‌برد، اما آیا واقعا در شرایط فعلی لزومی به کلنگزنی طرح های جدید هست یاخیر؟
در حالی‌که صنعت نفت به دلیل بکارگیری سیاست‌های غلط و پرهزینه، در حالت اغما به سر می‌برد و صنعت پتروشیمی هم درگیر کلی طرح ناتمام است،  و هر دوی آنها هم به واسطه اعمال تحریم‌های آمریکا دوران سختی را می‌گذراند، شاهد اخباری از  کلنگ زنی طرح‌های جدید پتروشیمی هم هستیم.
اما آیا با توجه به تعداد چشمگیر طرح‌های نیمه تمامی که در این صنعت شاهد آن هستیم کلنگ زنی طرح‌های جدید لازم است؟
یعنی کسی در این میان نیست که به فشارهایی که  تحریم بر دوش اقتصاد کشور سنگینی می‌کند، و یا حال نامساعد وزارت نفت توجهی داشته باشد؟
در واقع در روزهایی که به کرات، شاهد تعطیل شدن و تعدیل نیروی یک طرح پتروشیمی هستیم، خبر از کلنگ‌زنی طرح های جدید پتروشیمی و برگزاری مراسمات پر هزینه برای  آن قدری عجیب و صد البته دور از ذهن است که البته هم کلنگ‌زنی داشتیم و هم مراسمات همراهش برگزار شد.
در همین راستا سایت تحلیلی خبری نفتی‌ها در نظرسنجی این هفته خود از  مخاطبینش خواسته تا بگویند که آیا با کلنگ‌زنی‌های جدید در صنعت پتروشیمی با توجه به تعداد چشمگیر طرح‌های نیمه تمام این صنعت و نبود منابع مالی برای توسعه آنها موافقند یا مخالف؟
برای شرکت در این نظرسنجی اینجا کلیک کنید.

 

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/15856

کلیدواژه

کلنگ زنی طرح‌های جدید پتروشیمی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها