نفت / شناسه خبر: 15838 / تاریخ انتشار : 1398/3/27 11:42
|

تقاضای صنعتی گاز، بهترین فرصت برای طرح ایده‌های خلاقانه

رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، صنعت و دانشگاه را ارکان مهم عرضه و تقاضای علمی - صنعتی در جامعه خواند و گفت: برگزاری رویداد تقاضای صنعتی شرکت ملی گاز ایران فرصتی برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های...

نفتی ها /رئیس شبکه فن بازار ملی ایران، صنعت و دانشگاه را ارکان مهم عرضه و تقاضای علمی - صنعتی در جامعه خواند و گفت: برگزاری رویداد تقاضای صنعتی شرکت ملی گاز ایران فرصتی برای ارائه طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه شرکت‌های دانش‌بنیان است.

به نقل از شرکت ملی گاز ایران، میلاد صدرخانلو در نشست رویداد تقاضای صنعتی (Reverse Pitch) شرکت ملی گاز ایران با رویکرد آمادگی مقابله با سیل و تبعات آن که عصر روز یکشنبه (۲۶ خردادماه) برگزار شد، برگزاری این رویداد را فرصتی برای شرکت‌های دانش‌بنیان و مجموعه‌های فناور خواند و گفت: این رویداد، امکان معرفی عقاید و ایده‌های خلاقانه‌ برای شرکت‌های عرضه کننده خدمات در صنعت گاز را فراهم می‌کند.

وی فن‌بازار تخصصی گاز را نخستین فن بازار تخصصی پیشرو در کشور خواند و افزود: مرکز فن‌بازار ملی ایران از سال 82 به پشنهاد سازمان برنامه و بودجه کشور، تاسیس شده است تا وظیفه ارتباط بین عرضه و تقاضای فناوری در سطح کشور را بر عهده بگیرد و تاکنون نیز اقدام‌های متعددی در این زمینه انجام شده است.

رئیس شبکه فن‌بازار ملی ایران با اشاره به ظهور واسطه‌ها یا کارگزاران (Broker) در سال‌های اخیر، یادآور شد: واسطه‌ها، رویکردی جدید و مهم در عرصه فن‌بازار هستند و به صاحبان فناوری و ایده کمک می‌کنند تا محصولات خود را در صنایع داخلی و خارجی به فروش برسانند؛ واسطه‌ها همچنین به دنبال تطبیق ادبیات صنعت و فن‌بازار برای تسهیل در فعالیت‌های اقتصادی و تجاری هستند.

صدرخانلو از فعالان صنعت، فناوری، علمی و شرکت‌های دانش‌بنیان خواست تا عرصه را برای فعالیت واسطه‌ها به‌منظور اتصال عرضه و تقاضای فناوری باز گذارند.

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/15838

کلیدواژه

برگزاری رویداد تقاضای صنعتی شرکت ملی گاز ایران

میلاد صدرخانلو

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها