نفت / شناسه خبر: 15806 / تاریخ انتشار : 1398/3/25 07:42
|

در طبقه سیزدهم ساختمان شیخ بهایی چه خبر است؟

از شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر می‌رسد حضور بهزاد محمدی به عنوان مدیرعامل این شرکت موجب تغییرات خاص و ویژه ای در طبقه سیزدهم این ساختمان شده است.

نفتی ها /از شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر می‌رسد حضور بهزاد محمدی به عنوان مدیرعامل این شرکت موجب تغییرات خاص و ویژه ای در طبقه سیزدهم این ساختمان شده است.به نحویکه ظاهرا معاون وزیر درب‌های ورودی به قسمت دفتر مدیرعامل را تغییر اساسی داده و ورود به آن فقط برای افراد تعریف شده با ثبت انگشت امکان دارد. سایر مراجعین برای ورود باید درب زده منتظر شوند تا یکی از منشی‌های مخصوص مدیرعامل دم درب آمده از شخص پشت درب سوال کند چکار دارد و اگر صلاح دانست با استفاده از ریموت درب را باز کند.

بنا به گزارش‌های دریافتی این نحوه قفل و کلید کردن طبقه مدیرعامل از سوی محمدی مسبوق به سابقه بوده و در شرکت "اویک" که وی پیش از آمدن به پتروشیمی در آنجا حضور داشته نیز تمام این اقدام‌های به تعبیر وی حراستی یا حفاظتی و به تعبیر کارکنان تجملی ایجاد شده بود که پس از برکناری وی و آمدن مدیرعامل جدید این بساط در آن شرکت کاملا جمع شده است.

ین درحالی است که برخی از کارشناسان در این خصوص معتقدند: نکته قابل تاسف دوگانگی رفتار و عمل مدیران دولت تدبیر و امید است. مدیرانی که در کلام خود را خادم مردم می‌دانند ولی در عمل کاملا خود را تافته جدا بافته دانسته و حساب خود را نه تنها از مردم که این روزها از کارکنان نیز جدا کرده اند.

به گفته برخی از کارشنسان سوال اساسی این است که این اقدام های تجملی واقعا چه دلیلی دارد؟ اگر این مدیرعامل نگران تهاجمات ناگهانی یا حملات پیش بینی نشده هستند که باید گفت پتروشیمی از مجموعه حراستی خوب و کاملی برخوردار است. اگر نگران مراجعه یا برخورد کارکنان پتروشیمی است که باید گفت کارکنان این مجموعه همیشه جزو بهترین نیروهای صنعت نفت محسوب شده و نه تنها در تاریخ این شرکت بلکه در هیچ مکانی از وزارت نفت چنین اتفاقی سابقه نداشته است.

اختصاصی

لینک کوتاه

http://naftiha.ir/15806

کلیدواژه

شرکت ملی صنایع پتروشیمی

ساختمان شیخ بهایی

بهزاد محمدی

اخبار مرتبط

ارسال نظرات

captcha
آخبرین اخبار
پربیننده ترین ها